søndag 6. april 2008

Søndag 6.april

Søndag kl.19.45 - REGN
I skrivende stund har det vært skikkelig regnvær her den siste timen. For når det regner her nede - da REGNER det jo... Og det er ikke som pøsregn i Norge, kan jeg love dere. Det BØTTER ned!
Dagen idag har vært strålende - vi har vært på stranda i flere timer. En herlig og avslappende søndag, faktisk! :o)

Her er det litt lunsj som står på tapeten... Legg merke til den kuuule flaskekjøleren vi har med oss hjemmefra, da! Den er fra St.Thomas...

På enden av stranden er det masse apekatter. Både store og små. Så da var det jo klart at vi måtte en tur bort til de for å hilse på. Lillesnupp finnes overhodet ikke redd, hun ville bare bort for å klappe de... Puh - en stakkars mamma kan bli litt svett av slikt.
Idag fikk hun faktisk leke med en annen norsk jente, for første gang! Det var stas! Jeg hadde begge jentene med meg ut i vannet og vi lekte oss med baderingene våre i de "store" bølgene som var der...

Må jo avslutte med et bilde av verdens herligste lillegull - som koser seg på stranda her nede!

Det ser ut til at dette regnværet ingen ende skal ta, så nå skal vi sette kurs ut i regnet (med paraply) for å finne et sted vi kan spise litt!
Prekast!

4 kommentarer:

Solveig sa...

Det ser da ut som om dere har det som plommen i egget til tross for litt regn. Dere får bare nyyyyte det, for her snør det #/(#"\+ igjen!!!

Jeg er så lei at du aaaner ikke!
Nå ligger det forresten noen få magebilder som Martine har tatt på bloggen min ;)Du må hjelpe meg å redigere dem når du kommer hjem :D

Koooos dere masse i varmen og ta med dere litt varme hjem igjen a du!

Siv sa...

Kos dere masse den siste uken:-)
Her er det surt,kaldt og regn.Dere tar vel med litt sol og varme hjem:-):-)
Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Hei hei, hvor blir det av dere *S*

Neida, regner med at dere koser dere!!!

Klem

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Tusen takk for kommentar i min blogg!
Jeg har fulgt med i reisebloggen din! Så hærlig dere har det! Å gratulerer sånn litt på etterskudd med bursdagen din!!!
Kos dere masse, masse!
Klem fra chatrine:)