lørdag 5. april 2008

Lørdag - helt på tampen av kvelden!

Et lite raskt innlegg før vi setter kurs inn til hotellrommet igjen. Klokka er 21.45 og lillesnupp holder fortsatt koken, men jeg vet ikke helt hvor lenge! Vi har vært ute og spist en bedre middag hos Jeanette's og det var jammen verdt å ta turen dit! Nammis mat og god service. For de som ikke vet det, så er Jeanettes en restaurant her nede drevet av en svensk tjej. Her kan man få både kjöttbullar og potatismos - samt tradisjonelle Thai-retter.
Vår ruller til forrett....
...og kylling med grønnsaker og cashewnøtter til hovedrett...
Vi har idag også hatt litt regn på ettermiddagen, men det var faktisk helt greit. Det ER deilig med en regnskyll her nede. Denne gangen rakk vi det, hadde akkurat pakket sammen sakene våre og gått inn på rommet. Vi fikset oss og stakk ut igjen - morsan har nemlig vært og bestilt seg briller! De er klare på tirsdag - så da får vi se om det ikke kommer et bilde av mor og brillene...

Nei - nå skal snupp i seng og jeg skal tenne mine te-lys på balkongen, lese boken min og så skal jeg drikke no godt i glasset mitt! Prekast!

2 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Å, som dere koser dere da!
Blir nesten helt rørt jeg...

Herlig tulle du har og så fin med nylakkede fingre da :)
Gratulerer så mye med vel overstått også.

thailand er ett supert land og vi skal helt sikkert tilbake, så jeg kjenner det rykker i koffertene når jeg ser på bildene dine ;)

Ha en fortsatt fn ferie og sank sol og gode minner!

Klemmer fra Eplemor

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Nämen vad underbart härligt med Thailand!!!

Jag har vart i STHLM en vecka så jag hade ite fått med mig att du rest bort!!
Massa underbara bilder på snuppa & mor & GRATTIS GRATTIS i efterskott.

Stor stor kram