fredag 4. april 2008

Fredag 4.april - bilder fra feiringen igår!

Kl. 09.55 - 31 grader
Hei dere der hjemme!
Nok en gang tusen takk for alle hilsener på dagen min igår, det var superkoselig! Tenkte jeg skulle si at jeg ikke har mobilen med meg, den ligger i safen til enhver tid. Det er så dyrt å motta samtaler her nede at det ikke er noen vits! Så det er ikke for å være overlegen jeg ikke har svart, det er fordi den har ligget utenfor rekkevidde!
Feiringen igår var veldig hyggelig - vi hadde vår første tur på bar!

Her har snuppa tatt bilde av bursdagsmammaen, det er derfor bildet er litt på skeiva... Blid og glad! (Og en smuuuule rød i skrotten, ja!)

Her er bursdagsdrikken min! En superdeilig Mohito - og den var diiiiger! :o)

Den lille rosa prinsessen måtte jo også selvfølgelig få en drink... Coconut Kiss var dette! (Som selvfølgelig smakte kliss og kokos. Men den var nå i allefall ROSA!)

Kake måtte vi ha som en avslutning på kvelden. Her nærmer klokka seg halv elleve, snuppa er fremdeles på superhumør - og er atter en gang fotograf.
Den lille duppen hun hadde under fotmassasjen, var helt super! Hun var i knallhumør på hele kvelden og sovnet lykkelig klokka elleve. Det gjorde forøvrig mammaen hennes også...

Nå er vi straks på vei til stranden. Men før det er vi nødt for å kjøpe noen strandmadrasser. Håndklene våre fra igår har dessverre ikke tørket pga veldig stor luftfuktighet, så da har vi ikke noe å ligge på. Så det er alltid en grunn til shopping...
Too the beach... Prekast!

(Og til de av dere som lurer på om jeg har truffet noen kjekke svensker eller nordmenn for den sakens skyld, så har jeg ikke det, dessverre. Faktum er at vi slettes ikke har kommet i kontakt med NOEN enda, så det kan nok være at lillesnupp kjeder seg bittelitt...)

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

oioioi for noen drinker...de så jo helt smaskens ut!! Kaka så ikke vond ut den heller.....

Ha en flott dag videre jenter
klem

Solveig sa...

En deilig moooohiiiitoooo joooo..sukk....blir noen mnd til jeg kan supe i meg en sånn, ja.
Men, til sommeren Lena DA! :o)

Ser ut som om dere har hatt en fin bursdagsfeiring sammen, og så fint at hun fikk seg en dupp først sånn at dere kunne kose dere ute på resturant :o)

(jeg har forresten ett nytt innlegg på hverdagslivbloggen min... ;o) )

Gamlå sa...

Hei hei begge to.
Skal si at dere har det koselig, jeg og kunne tenkt meg og være der dere er nå! Gratulere med vel overstått!!
Utrolig kjekt å følge reisebloggen din. Gleder meg hvergang jeg kikker innom om det er kommet noe nytt fra dere, og det er det titt og ofte. Kjempe koselig. Prinssen din er flink fotograf, du skal se at hun blir et fotograf talent.
Kos dere masse! Gleder meg til neste gang jeg besøker reisebloggen, for å få siste oppdatering.
hilsen Gamlå