torsdag 3. april 2008

Regnvær...



Kl. 18.00
Jeg tok visst litt hardt i her tidligere når jeg skrev at jeg trodde regnværet ga seg... Det var bare så langt fra sannheten som det går an å komme! Det bøttet ned - i lassevis! Her er et lite bilde av snuppa, dog under tak. Vi hadde lagt igjen to håndkler på solsengene våre ,vi. De var overhodet ikke våte. Ikke engang i nærheten. De var søkkvåte!!! Jaja - det var i allefall dagens artige høydepunkt!
Siden det regnet, sa tenkte mor at hun skulle gi seg selv en bursdagspresang - sa snuppa og jeg har nettopp kommet ut fra en times fotmassasje. Mmmmmm. Det var så digg at lillesnupp sovnet, og mor selv kunne få nyte massasjen i sin helhet!

3 kommentarer:

Solveig sa...

Det hørtes da ut som en fin måte å tilbringe en regntung dag på ;)
Særlig når snuppa sovna da :)
Snakk om iskald beregning -lol

Klarafina sa...

Hei, hei!
Har visst ikke vært innom på et par dager. Mye har skjedd ser jeg. Bursdag og alt - Gratulerer! Regnværet varer vel ikke så lenge håper jeg. Uansett virker det som om dere begge kan kunsten å kose dere. :)

Fru Fjeldhammer sa...

næ se den jåla a!!! Skål for bursdagsbarnet!!! klem