tirsdag 23. mars 2010

Og slik går no dagan...

Her er man oppe med sola for å få mest mulig ut av dagene! Frokost inntas før åtte - og greit er det, for da får vi kommet oss på stranden før klokka er ti! Og der er vi til fire-fem... Vi nyter dagene til det fulle, med mat og drikke - og lukter og lyder.
Vi har også fatt vært en liten tur i Krabi by - men den store shoppingen uteble. Vi får se om det blir en tur til. Hehe.
Ellers har man fått tatt en mengde med massasje, det koster jo en slikk og ingenting her nede. Så det blir det faktisk nesten hver dag, ja...
Og på torsdag blir det en spennende dag, for da har jeg meldt oss begge to på kokkekurs! Både stor og liten skal lære seg å lage tradisjonelle thai-retter, så jeg GLEDER meg allerede! I tillegg så skal det bli deilig å få en avveksling fra stranden. Trodde ikke jeg skulle si dette - med det ER skikkelig HETT her nede nå. Idag var det faktisk så varmt at jeg knapt orket gå fra skyggen til vannet. Takk og lov at det var en skikkelig vind nede på stranden idag! Regn har vi ikke sett snurten av - og det var jo også en av grunnene til at vi reiste denne gangen!
Nå skal vi slappe av litt i baren her før det blir nattings på to trøtte jenter! Prekast!

2 kommentarer:

Leontine sa...

Kjenner jeg er ganske misunnelig på den massasjen akkurat nå ;-)

Anja Holt sa...

Høres bare helt fantastisk ut! Kan rapportere om snø før frokost på Lørenskog.... kveldssolen skinner litt nå,da, men jeg hadde valgt Thailand anytime!