fredag 19. mars 2010

Da har det jaggu blitt fredag morgen!

Tiden flyr fort når man har det moro! Vi har allerede kommt til fredd'an. Men vi nyyyter dagene i det fulle. Er på stranden fra ni til fire - blir så fine og nystekte atte!
Vi har også funnet et sted hvor vi spiser supergod mat for en slikk og ingenting. Bare hør som følger : vårruller til forrett (vi er så småspiste at vi selvfølgelig deler på alt) og kylling i sursøt saus til middag. Drikke : øl til morsan og iste til snuppelille. Alt kommer på den nette sum av 345 bath - som man deler på rundt fem så får man summen... Men slike summer for mat, så går det fint an å leve billig. Shoppingjentene fra forrige tur har faktisk tatt det litt med ro denne gangen, men de viser seg vel snart frem igjen, tenker jeg... Haha.
I ettermiddag blir det nok en tur inn til Krabi by, og da kan det tenkes at kortet til morsan får kjørt seg litt?
Uansett - denne turen er så mye bedre enn den forrige - hittil har vi hatt null regn! Igår hadde vi litt overskyet vær på stranden , men det var bare deilig for våre solbrente skrotter. Det eneste jeg fremdeles sliter med her, er det å få lagt inn bilder. Forsøkte meg på den maskinen jeg la inn bilder på første dagen, men nå vil da altså ikke den. Sitter her på en helt annen maskin på et helt annet sted, men den tar da heller ikke minnekortleseren min. Stooor frustrasjen, for vi vil så gjerne vise frem alt det fine vi ser og gjør... Men vi gir oss ikke! Håper vi kommer sterkere tilbake!!!
Tjalabais så lenge!!!

4 kommentarer:

Anja Holt sa...

Deilig! Jeg gleder meg til å se bilder! 70 kroner for middag og drikke... vanskelig å toppe den i Norge, gitt!!

Siv sa...

Høres ut som dere storkoser dere der nede:-)Nyt resten av ferien.Klem til dere begge to:-)

Frk .Fischer sa...

ÅÅÅ så flotters at dere er heldige med været...vil bare melde at her har det regnet og nå...ja NÅ snør det fanken meg igjen..gir opp snart!!! Dere får moll kose dere på shopping og spise ute...gleder meg til bilder når det kommer....

Leontine sa...

Høres veldig deilig ut Lena! Godt at dere nyter ferien uten regn denne gangen :-)