onsdag 11. november 2009

Liten oppdatering - dog uten bilder...

Jess kjaere lesere - det ser ut til at systemet paa maskinene her gjoer sitt til at jeg dessverre ikke faar lagt inn bilder. Troeblet ikke like mye med dette ifjor som det jeg gjoer i aar - og det irriterer med litt, ja!!! Sitter her naa i oespoesende regn, det regelrett boetter ned! Det HAR faktisk regnet hver dag, men det er i liten grad - saa det er helt ok. Faktisk rett saa forfriskende. Det er varmt og godt, vi bader sog soler oss. Shopper og spiser god mat. Lever som konger!
Vi starter dagene med aa vaere litt paa stranden, for saa aa avslutte ved bassenget. Saa er det litt hvilings foer vi setter kurs ut for aa spise. Idag er vi nok litt slitne, saa vi er straks paa tur opp for aa kose oss paa balkongen, foer det blir nattinatt.
Haaper jeg finner en internettkafe som lar meg laste opp noen bilder snart...
Haaper dere fremdfeles vil foelge oss, selv om vi kanskje ikke kan komme med saa mange skrytebilder - ennaa!!!

2 kommentarer:

Else M@rie sa...

Høres ut som dere koser dere, selv om det har vært litt regn. Håper du får til å laste opp bilder etterhvert!
Jeg skal på opplæring på jobb i morgen, starter kl 7. Så jeg skal i seng nå!
Får heller se innom her igjen en annen dag og skrive litt mer!

Anonym sa...

dere får fortsette å kose dere i varmen. her hjemme har vi hatt årets første snøfall. og i dag (lørdag) regnet det bort. om du\dere lurrer på om jeg er misunnelig, så er svaret: JA!!!!!