lørdag 29. mars 2008

Avreisedagen har kommet!

Da har endelig dagen kommet! Dette har vi - kanskje mest jeg - ventet på lenge! Etter nedtelling som nå har vart i altfor mange dager, så er det endelig tid for å dra avsted til Thailand!
Vi skal bo på Best Western Ban Oa Nang, som ligger ganske sentralt ved strandpromenaden i Ao Nang. Jeg vet godt hva jeg drar til, siden jeg var på nøyaktig dette hotellet siste gang jeg var i Thailand... Føler det som en god trygghet å være litt kjent med området - jeg vet stort sett hvor det meste ligger.
Vel - her er koffertene pakket, og lillesnupp sitter med for anledningen ble det faktisk knall oransje på tottelottene... hjelp! Mor selv har tatt en nøytral variant med fransk manicure. Og for de av dere som ikke vet det - så er jeg da negleteknolog av yrke! ;o)
Nå står det en pizza i ovnen, vi skal kose oss litt før vi setter kursen opp til Gardermoen. Vi er så heldige at vi får skyss av onkel-onkel og tante-tante!
Vel - det er på tide å logge av. Neste gang håper jeg at jeg sitter i varmen og skriver... Og at jeg slipper å fortelle om en håpløs tur med masse forsinkelser.

9 kommentarer:

Siv sa...

Kos dere masse.
Stor klem til dere begge to fra Siv

Fru Fjeldhammer sa...

god tur til begge to..
Har du glemt noe..?

Lene sa...

God tur! :)

Jeanette sa...

Ligger en Award inne på siden min til
deg:)
God tur - Klem j.

Klarafina sa...

Håper dere får en fin ferie! Kos dere! Her regner det som bare det i dag.

Solveig sa...

Åh skulle mer enn gjerne vært der sammen med dere, for her bøtter det ned! :(
Kos dere masse!!
Klems

familiens Johnsens hverdag sa...

God tur til dere.. håper at dere koser dere masse:) Hils Lille snupp fra meg:)

Trine Lill sa...

God tur Lena!Kos dere masse!=)
Gleder meg til å følge med dere!

trine sa...

Hallo Lena, fant siden til slutt. Ønsker deg og "snuppa" fortsatt en herlig ferie med masse god mat og drikke,,,:-)