fredag 26. mars 2010

Thai massasje... Pjuh!

Først av alt - jeg har helt gitt opp å få inn bilder her - de kommer når jeg får oppdatert meg når jeg kommer hjem!

Idag har det vært thaimassasje på stranden. Så ufattelig vondt jeg har i absolutt ALLE musklene mine!!! Mest av alt i de som sitter relatert til nakken, da. Har blitt knadd, vridd og tråkket på idag - så jeg har faktisk vondt for å skrive her jeg sitter. Men vondt skal vond fordrive og det er jo også en av grunnene til at jeg er her. At jeg skal bruke tiden fornuftig, samle energi og blir helt frisk og restituert. De andre massasjene jeg har tatt har vært av den mer forsiktige sorten. Aleo vera og kokos og slikt... Jeg har bestemt meg for at jeg skal pines en dag til før jeg gir meg og reiser hjem til gamlelandet. Nuvel.

I morgen har vi leid en sjåffis som skal ta oss til en litt øde strand som det visstnok ikke skal være så mange mennesker på, så jeg gleder meg til det. Rapport vil komme - og sikkert et bilde eller to når jeg kommer hjem!

Nu blir det avslutning her, vi skal gjøre oss i stand for å gå ut og spise en bedre middag. Til langt under hundrelappen... Haha! Vi prekast!

Ingen kommentarer: