onsdag 2. april 2008

Onsdag kl.16.00

35 grader - i skyggen...
Nå er vi på tur ut etter en laaang dag ved poolen. Egentlig hadde jeg tenkt å legge ut et bilde av den lille fisken min, for jeg tror jammen snuppa kommer til å svømme her nede. Beklageligvis får jeg ikke lagt ut bilder fra denne maskinen...Men jeg lover å komme sterkere tilbake - så dere får se alle sammen! For mamsen her er ikke rent stolt av lillesnupp!!!
Nå skal vi ut og få tak på litt sånn som angivelig skal ta kverken på solbrenthet, og så skal vi få tak i noe som man kan bade i. Altså trøye med lange armer... Og så blir det vel litt is - for vi trenger jammen å kjøle oss ned her i varmen!

3 kommentarer:

Solveig sa...

Åh, så flink hun er!!
Gleder meg til å se bilder!

Og du....vi kan kjøpe de skoene altså ;)

familiens Johnsens hverdag sa...

Så flik hun er... en liten svømmer.. Kan se for meg lille havfruen i vannet:)

Har kofforten hennes kommet frem nå?..

Kos dere med is og varme:)

Fru Fjeldhammer sa...

Åh, Lena dette så bare helt deilig ut altså... unner dere alt, men dette missunner jeg dere *LOL*!!

kos dere videre, jeg er på vei i seng, dere står vel snart opp....